maandag 30 december 2013

Er is HOOP!



Allereerst, wauw. Wat een prachtige reclame van Coca-Cola. Ik zag deze reclame voor het eerst in de bioscoop op een groot scherm, dan is 'ie nog mooier. Mijn aandacht was al bij de reclame, maar al helemaal toen er een ongemakkelijk moment in voor kwam. Een jongen die inclusief diploma van een trappetje flikkert. Nu heb je me, Coca-Cola.


Wat de cola fabrikant wil zeggen, is dat er voor ieder ongemakkelijk, awkward momentje, er 500 (!!) momenten zijn waar we van kunnen genieten. Nou denk ik eerlijk gezegd dat ik dat gemiddelde van 1 op de 500 wel een beetje omhoog trek. Bij mij zal het ongeveer 50 op de 300 zijn. Maar hee, ik kan achteraf ook genieten van mijn ongemakkelijke momentjes, en dat is waar het om draait!

Sta niet te lang stil bij het moment zelf. Over tien minuten kun je er om lachen! Je doet het voor een goed doel!!

See you soon!

Marthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten